博客年龄:18年0个月
访问:?
文章:16篇

个人描述

姓名:陈诗琪 (Chrisa CHUN)职业:打所有工位置:中国,宁波没有我不能做的,只有你想不到的……

承诺

分类:笑起来! | 标签:  
2007-05-06 01:13 阅读(?)评论(0)

  我不明白为什么要答应她为她继续这分博客.她已经离开,离开得那么干脆,彻底,离开得让我们所有人欲哭无泪.不得不承认,她赢了----她用她自己的生命得到了她想要的自由和梦想.她狠狠地赚了所有人的眼泪.

  我讨厌她,她把所有难题丢给了我们这些还苟活于世界的人.她把那么多人的感叹压缩成了一座墓碑,用力地将我们踩在脚底.

  很想知道,在她离开的那一刻,她想到了什么.她是否开心?

  搁置了很久的博客无人问津,让我继续这份无益的工作又能为她换取什么呢?

  会不会她在我的身边?就在我敲击着键盘,输入对于她所有的所有时,呆呆地望着我?

  琪琪啊~~琪琪!你为什么要我替代你做这件事?这能为你带来什么呢?我能否停止?

Many nights we pray
With no proof anyone could hear
And our hearts a hopeful song
We barely understood
Now we are not afraid
Although we know there's much to fear
We were moving mountains long
Before we know we could

There can be miracles
When you believe
Though hope is frail
It's hard to kill
Who knows what miracles
You can achieve
When you believe
Somehow you will
You will when you believe

In this time of fear
When prayer so often proves in vain
Hope seems like the summer birds
Too swiftly flown away
And now I am standing here
My heart's so full I can't explain
Seeking faith and speaking words
I never thought I'd say
There can be miracles
When you believe
Though hope is frail
It's hard to kill
Who knows what miracles
You can achieve
When you believe
Somehow you will
You will when you believe
They don't always happen when you ask
And it's easy to give in to your fear
But when you're blinded by your pain
Can't see your way safe through the rain
Thought of a still resilient voice
Says love is very near
There can be miracles
When you believe
Though hope is frail
It's hard to kill
Who knows what miracles
You can achieve
When you believe
Somehow you will
You will when you believe
Just believe

送给你......

 

   阅读(?)评论(0)
上一篇: 爱情来的刚刚好 下一篇:转载
 
表  情:
加载中...
 

请各位遵纪守法并注意语言文明